اشغالگران اسرائیلی روز دوشنبه اقدام به نوشتن شعارهایی توهین آمیز نسبت به رسول خدا صلی الله علیه وسلم و رسم ستاره­ی نماد یهودیان بر دیوار یکی از مساجد در شهر “بیت إکسا” در شمال شهر قدس نمودند و همچ
توهین اشغالگران اسرائیلی به رسول الله صلی الله علیه وسلم
نویسنده : Admin
867862879اشغالگران اسرائیلی روز دوشنبه اقدام به نوشتن شعارهایی توهین آمیز نسبت به رسول خدا صلی الله علیه وسلم و رسم ستاره­ی نماد یهودیان بر دیوار یکی از مساجد در شهر “بیت إکسا” در شمال شهر قدس نمودند و همچنین دو خودرو مربوط به مسلمانان را در این شهر به آتش کشیدند.

یکی از ساکنان شهر بیت إکسا به نام احمد غیث ۴۵ ساله گفت: این برای اولین بار است که آنها اختصاصا شعارهایی را علیه رسول خدا بر دیوار مساجد می­نویسند و افزود آنها در گذشته خودروهای ما را آتش زده و شعارهایی را علیه ما می­نوشتند اما اختصاصا به رسول خدا صلی الله علیه وسلم توهین نکرده بودند. وی گفت که یک خودروی گشت مرزی صبح در این منطقه حضور داشت اما به این موضوع اعتنایی نکرد و سریعا از محل دور شد.

بیشتر اراضی شهر “بیت إسکا” در جریان ساخت و ساز شهرک مسیحی ­نشین راموتو و دیوار جدا کننده توسط یهودیان مصادره شده است. در این شهر نزدیک به ۱۷۰۰ فلسطینی سکونت می­کنند.

منبع: اخبار جهان اسلام

سنت آنلاین

بازدید : 58
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش


قالب وبلاگ