ایشان در پایان ضمن تاکید بر دوری از گناه و فساد، همگان را بر توبه و رجوع به سوی الله تعالی توصیه کرد و گفت: آیا وقت آن نرسیده است که به سوی الله تعالی رجوع کرده و به عبادت و بندگی پروردگار مشغول شویم؟
مبادرت بر گناه، انسان را دچار غفلت و قساوت قلب می کند
نویسنده : Admin

ایشان در پایان ضمن تاکید بر دوری از گناه و فساد، همگان را بر توبه و رجوع به سوی الله تعالی توصیه کرد و گفت: آیا وقت آن نرسیده است که به سوی الله تعالی رجوع کرده و به عبادت و بندگی پروردگار مشغول شویم؟ آیا وقت آن نرسیده است که تصمیم جدی گرفته و رخ زندگی خویش را به سوی قرآن، سنت، صحابه و صالحان امت برگردانیم؟ آیا وقت آن نرسیده است که زندگی ما در مسیر تقوا و خداترسی و آمادگی برای قبر و آخرت قرار دهیم؟

مولانا عبدالحمید در بخش دیگری از سخنان خود به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همانطور که می دانید نیروهای مسلح و جوانان عزیز کشورمان در جبهه های غرب و جنوب غرب از میهن اسلامی دفاع کرده و در این راه جان خود را فدا کردند. شمار زیادی از مردم کشور در این دفاع بسیار باارزش شهید و جانباز شدند. ملت ایران و در رأس آنها نیروهای مسلح با قربانی خود تمامیت ارضی ما را حفظ کرده و از نوامیس ما و اسلام دفاع کردند که این کار آنها مایه سربلندی و عزت ملت ایران شد.
ایشان ادامه داد: هفته دفاع مقدس، مناسبتی به یاد ماندنی است که ما این دفاع مقدس و این رشادت شجاعانه را گرامی می داریم و این هفته را به نیروهای مسلح و ملت عزیز ایران تبریک عرض می کنیم.

مولانا عبدالحمید در پایان سخنان خود به سفر قریب الوقوع دکتر روحانی، رئیس جمهور کشورمان به آمریکا جهت شرکت در کنفرانس و نیز احتمال مذاکره ایشان با برخی از دولتمردان غربی اشاره کرد و اظهار امیدواری نمود که این مذاکرات موجبات رفع تحریم‏های موجود را فراهم نموده و منافع ملت ایران و جهان اسلام را در پی داشته باشد.

منبع: سنی انلاین

بازدید : 36
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش


قالب وبلاگ